Dincolo de hărți - Călătorim și povestim aventuri de tot felul

Căderea frunzelor - O escapadă relaxantă de toamnă

Imagine
 Play la idei Vine o vreme când a lăsa pe mai târziu, pe „data viitoare” devine un risc pe care cu greu ni-l mai asumăm. Uneori n-o mai facem, că prea am amânat o viaţă timp de o viaţă, așa că m-am abonat la Lunca Timișului în această toamnă 🙂, și am făcut plimbări frumoase cu bicicleta cercetând anumite cotloane, locuri care pot spune că, s-au strecurat în sufletul meu și se cuibăresc acolo pentru mult timp. În timp ce mie îmi place să merg pe trasee, alții poate preferă șoseaua. O bicicletă de munte poate să te ducă unde una cursieră nu ajunge – în pădure. Am pedalat printre pomii plini de culoare și am trecut prin mai multe sate, precum și alte locuri mai vechi sau mai noi, neștiind când ajung acasă. Încerc să trag de mine zi de zi pentru a merge mai departe, altă alternativă neavând. După cum am mai menționat, fac ieșiri pentru că „îmi place să merg cu bicicleta, și revin constant pentru a trăi iar si iar același vis de care nu mă satur, pentru că îmi amintește de copilărie, pentr

O tura in jurul orasului Timisoara.

1 Iunie - de ziua copilului
ÎMPREUNĂ CU CRISTI LA O TURĂ ÎN JURUL ORAŞULUI.
Povestea incepe cam asa. Îţi faci o cană de cafea, o ceaşca deja e prea mică, şi începi să bei din ea. Bei si bei şi mintea ta începe să zburde. Începi să te gândeşti la ce ai făcut mai devreme, sau ce vei face mai târziu. Te gândeşti la lucruri pe care le vei face, îţi calculezi în cap, şi mai bei puţin. Însă deodată te opreşti. Te reconectezi asupra cafeluţei şi observi că în cana ta nu mai prea este cafea.  
 Un tur al orașului pe bicicletă, parcă sună excelent, nu? . O idee excelentă, dacă tot este o zi liberă. Am decis asupra acestui lucru împreună cu Cristi pentru că Roxana era prinsă într-o altă acțiune ,,1 Iunie Colorat", ceva de caritate.
N-a fost o tura organizata și vă povestesc de ea aici, pentru că nu e nevoie să organizeze cineva o astfel de tură, doar dacă simți nevoia să fi în compania mai multor persoane, în rest se poate face ori şi când. Chiar și de unul singur poți parcurge un traseu asemănător.
Plecăm uşor spre Pădurea Verde. De aici îmi o idee, croind un traseu pe străzi cu trafic cât mai redus și cât mai spre mărginimea orașului. Traversăm pădurea până la lacul de acumulare Dumbrăvița de unde facem cale întoarsă tot prin pădure până la ieșirea spre Calea Lipovei. Continuăm pe str. Constructorilor, traversăm strada Sever Bocu și o tinem inainte înainte pe străzile Phoenix, Aurora, Armoniei, Marginii până ajungem la Calea Aradului. Traversăm și mergem mai departe pe Grigore Alexandrescu până la piața Mehala. Micul dejun a fost doar o cafea, asa că nu strică și ceva mai consistent. Ne oprim pentru că stiu un loc unde se mănâncă mici foarte buni. Totul a decurs rapid după care am plecat pe DN59A până la viaductul dinspre iesirea orasului. Aici facem cale intoarsă pe dedesupt și imediat dreapta urmând o combinatie de mai multe străzi până am ajuns la stația de epurare a orașușui. Traversăm podul (Modoș) de la calea ferată și continuăm pe pistă spre Sânmihaiu Român, cu un popas la Livadă. O bere rece îmi astâmpără setea, după care facem cale intoarsă traversând Timișul peste pod îndreptându-ne către Utvin, Freidorf, Calea Șagului, Chișoda. Un alt popas l-am făcut la Chișoda dupa care am continuat spre Giroc, Chiarda Roșie, Plopi-Kuncz. Aci travesăm Canalul Brga peste pod in partea cealalta, Ghiroda Nouă si pe strada Flacăra o ținem până la Aleia Ghirodei. Cotim stânga si imediat dreapta pe Bobâlna până la Calea Dorobanților. Cotim la stânga pe DN6 (Calea Lugojului) până la primele semafoare, intrăm pe Lorena pentru că nu este atat de circulat si ne indreptăm spre Centru iar de acolo într-o combinatie de mai multe străzi până în complexul studenșesc  la o Shaorma. 

Întreaga plimbare cu excepția pădurii a fost pe asfalt și a durat circa 4 ore și am parcurs 67 de km.


N-ai nevoie de apa sau mancare cu tine: peste tot sunt terase, chiar si pe pistă la Sânmihaiu Roman este un loc în care poți mânca.



Pădurea Verde



Barajul de acumulare Dumbrăvița






Pavilioane






























Calea Șagului

Turnurile de la CET








Bega - privire în amonte

Bega - privire în aval

Traversarea peste Bega din Plopi la Ghiroda

Comentarii

< ÎNAPOI LA PRIMA PAGINĂ

< DESPRE MINE

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


AM FOST ȘI AICI

Cheile Garlistei - Mutii Aninei

Poiana Marului - O noapte la cort