Dincolo de hărți - Călătorim și povestim aventuri de tot felul

Căderea frunzelor - O escapadă relaxantă de toamnă

Imagine
 Play la idei Vine o vreme când a lăsa pe mai târziu, pe „data viitoare” devine un risc pe care cu greu ni-l mai asumăm. Uneori n-o mai facem, că prea am amânat o viaţă timp de o viaţă, așa că m-am abonat la Lunca Timișului în această toamnă 🙂, și am făcut plimbări frumoase cu bicicleta cercetând anumite cotloane, locuri care pot spune că, s-au strecurat în sufletul meu și se cuibăresc acolo pentru mult timp. În timp ce mie îmi place să merg pe trasee, alții poate preferă șoseaua. O bicicletă de munte poate să te ducă unde una cursieră nu ajunge – în pădure. Am pedalat printre pomii plini de culoare și am trecut prin mai multe sate, precum și alte locuri mai vechi sau mai noi, neștiind când ajung acasă. Încerc să trag de mine zi de zi pentru a merge mai departe, altă alternativă neavând. După cum am mai menționat, fac ieșiri pentru că „îmi place să merg cu bicicleta, și revin constant pentru a trăi iar si iar același vis de care nu mă satur, pentru că îmi amintește de copilărie, pentr

Nocturna De Luna Plina

  Week-end de lună plină pe roți  

Îmi era dor de o astfel de tură, de mult imi doream să ne dăm cu bițigla în toiul nopții.  Dar care e ideea? 
Pe timp de noapte este o experiență diferită, foarte atractivă și distractivă pentru care ne-am propus să luăm toți prietenii și să redescoperim orașul la pedale, noaptea pe străduțele mărginașe, dar şi in arafa lui, ocolind-ul pe poteci şi drumuri de pământ.

O tură faină in care luna nu s-a prea văzut în această nocturnă aşa cum speram, însă un fenomen astronomic magnific a putut fi admirat pe cer, un apus minunat ce a meritat.
Locul de întâlnire a fost la Muzeul Satului de la Pădurea Verde.
Cu 4-5 ani in urmă se făceau seară de seară plimbari asemanatoare pe bicicleta alături de prieteni (sau bicicliști care ni se alăturau), pe străzile Timişoarei sau prin Pădurea Verde.
Acest traseul se intinde prin păduri şi străzi mărginase, pe pistă și prin sate.
Destinaţia finală este Lunca Timişului.
Cu totul, aventura asta ne-a luat 4 ore, dar ne-a lăsat cu amintiri plăcute (alături de oameni faini) şi cu o colecţie minunată de imagini.
Indiferent de starea fizică sau experienţă, oricine, chiar şi cei mai puţini experimentaţi pot să facă această tură de 60 km tur-retur, contează doar ritmul in care o faci. 

Aici puteti viziona şi câteva imagini.



F I L M U L

 
Muzeul Satului - Inainte de plecare


Pavilioane, Ronaț.

De pe traseu, zona Ronaț

După o repriză în viteză pe pistă, ajungem la livadă.



Barul


Ne dregem și cu o bere nepasteurizată.

Popas la Sânmihaiu Român.

De pe traseu, între Sânmihaiu Român și Șag








Noaptea iţi rezervă destule surprize dar nu întotdeauna plăcute ca in imaginea din faţă.



Situația în mijlocul naturii la lumina farului se prezintă asa.





La finish, mai puternic, mai fericit, mai plin de energie. O tură nocturnă ce a avut loc de la apus, până in miez de noapte, și la final, am pus bicicletele la odihnă, iar noi ne-am relaxat cu o shaorma.
A fost o plimbare plăcută pe care cu siguranta o voi repeta de fiecare dată când vreau să mă relaxez. 

Indiferent de starea fizică sau experienţă, oricine, chiar şi cei mai puţini experimentaţi pot să facă această tură de 67 km tur-retur, contează doar ritmul in care o faci.


                                                          

Dacă vrei să participi și tu in viitor, urmareste activitatea noastra aici sau pe paina de facebook.




Comentarii

< ÎNAPOI LA PRIMA PAGINĂ

< DESPRE MINE

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


AM FOST ȘI AICI

Cheile Garlistei - Mutii Aninei

Poiana Marului - O noapte la cort