Dincolo de hărți - Călătorim și povestim aventuri de tot felul

Căderea frunzelor - O escapadă relaxantă de toamnă

Imagine
 Play la idei Vine o vreme când a lăsa pe mai târziu, pe „data viitoare” devine un risc pe care cu greu ni-l mai asumăm. Uneori n-o mai facem, că prea am amânat o viaţă timp de o viaţă, așa că m-am abonat la Lunca Timișului în această toamnă 🙂, și am făcut plimbări frumoase cu bicicleta cercetând anumite cotloane, locuri care pot spune că, s-au strecurat în sufletul meu și se cuibăresc acolo pentru mult timp. În timp ce mie îmi place să merg pe trasee, alții poate preferă șoseaua. O bicicletă de munte poate să te ducă unde una cursieră nu ajunge – în pădure. Am pedalat printre pomii plini de culoare și am trecut prin mai multe sate, precum și alte locuri mai vechi sau mai noi, neștiind când ajung acasă. Încerc să trag de mine zi de zi pentru a merge mai departe, altă alternativă neavând. După cum am mai menționat, fac ieșiri pentru că „îmi place să merg cu bicicleta, și revin constant pentru a trăi iar si iar același vis de care nu mă satur, pentru că îmi amintește de copilărie, pentr

Prin imprejurimi - 2

E doar începutul verii, iar căldura mare ne-a ajuns 

Vrem un weekend fără canicula. Vreme extrem de călduroasă cu temperaturi de  peste + 30 grade, dar cum nu puteam sta tot weekend-ul în casă la umbră, am zis să fac o ieşire prin Pădurea Verde şi mai văd eu pe parcurs încotro o lungesc. Aşadar, am plecat pe căldură, în jurul ori 11, împreună cu Cristi şi Roxana. În final ajungem și traversăm pădurea pe drumul de pietriș recent amenajat (închis autovehicolelor cu 4 roţi). Curios, am văzut bariere în ambele capete ale drumului şi erau îchise cu lacătul și... totuși o mașină se plimba pe acest drum. La ieșirea din pădure către baraj, ne-am oprit neștiind încotro ar fi mai interesant să ne îndreptăm. Am cotit stânga către Dumbrăvița, pe drum întâlnindu-ne cu Emi, alerga către pădure. Continuăm mai departe și ne întâlnim și cu Silviu Teleoacă, tocmai venea dinspre centura oarașului mergând către casă. îl întoarcem înapoi și ne îndreptăm impreună pe sfalt către Pischia. Aici oprim la un magazin, cumpărăm apă și câteva fructe apoi plecăm tot pe asfalt urmând să ajungem la Fibiș. Nu e de glumit cu canicula, preventiv, este recomandat să bem apă cât putem de mult în avans şi să plecăm cu toate bidoanele pline pe o astfel de vreme. Înainte de Fibiș am cotit la dreapta pe drumul ce duce la gară, iar în continuare pe drum de pământ, sperând astfel să ajungem mai repede în pădure. În final ajungem și la pădure, iar răcoarea din interiorul ei era plăcută. Deși ne-am dorit să intrăm prin ea, acum ne doream sa ieșim cât mai repede. Roiuri de țânțari năpusteau asupra noastră! asa că... gata, distracția prin pădure s-a terminat iar acest lucru ne întoarce către casă, chiar dacă intenţia era alta. Ieșiți în partea cealaltă a pădurii, continuăm pe un drum direct marginea satului Sălciua. Satul aparține de comuna Pișchia, care până nu demult era cam părăsit, dar se pare că oamenii se reîntorc la origini și satul prinde iarăși viață. Era un drum spinos printr-o pădurice de salcâmi și nu prea aveam chef de pană, mai ales că țânțarii roiau asupra noastră, așa că am preferat un ocol prin stânga, pe dealul Cabolaș. Nu am mers foarte mult că după cca 1,5 km, am cotit către dreapta pe o scurtă dar frumoasă coborare, prin pădure până în sat. L-am traversat oprindu-ne doar lCentru de Agrement şi Echitaţie Herneacova, fregventat pentru echitaţie şi restaurant, unde  am făcut un nou popas. O bere două și câte doi mici de căciulă, era răsfățul nostru pentru mai bine de jumătate de oră de stat la umbră, un loc plăcut și liniștit fără manele, plecând apoi către Bencecul de Jos, Bencecul de Sus, Ianova iar la Remetea Mare ne-am oprit pentru un nou popas, timp de o lubeniță și o inghețată, luând-o ușor spre Timișoara.



Spre Padurea Verde

Muzeul satului - Padurea Verde

Padurea Verde

Padurea Verde

Padurea Verde

Spre Nord-Est pe DJ691

Intrare in localitatea Pischia

Comuna Pischia

Comuna Pischia



Fibis

Fibis

Pe drumul de la gara Fibis

Turme de vaci care pasc

O privire inapoi

Spre padure









Intrarea in padure

o rascruce de drum

Traversam padurea

O scurtătură spre Sălciua Nouă

Dealul Cabolaș

Dealul Cabolaș


Coborare spre Salciua Nouă

Aceeaşi coborâre spre Sălciua.

Salciua Nouă

Spre domeniul Herneacova - Centru de Agrement şi Echitaţie

Domeniul Herneacova s-a dezvoltat foarte mult în ultimul timp. Putem alege între tiroliană, echitație, trasee cu bicicleta, alte activități în aer liber sau pur și simplu, relaxare pe pătură la iarbă verde. Ultima dată când am fost în acest loc era destul de aglomerat.

Spre Bencecul de Jos

Vacile erau si ele la umbra de atata arsita.



In apropiere de Bencecul de jos

Bencecul de Jos

Izvorul de la Bencecul de Jos

Urcare spre Bencecul de Sus

Dealul de la Bencecul de Sus

Final de tura
TRASEUL
                                                               

FILMUL
                                   

Comentarii

< ÎNAPOI LA PRIMA PAGINĂ

< DESPRE MINE

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


AM FOST ȘI AICI

Cheile Garlistei - Mutii Aninei

Poiana Marului - O noapte la cort