Dincolo de hărți - Călătorim și povestim aventuri de tot felul

Căderea frunzelor - O escapadă relaxantă de toamnă

Imagine
 Play la idei Vine o vreme când a lăsa pe mai târziu, pe „data viitoare” devine un risc pe care cu greu ni-l mai asumăm. Uneori n-o mai facem, că prea am amânat o viaţă timp de o viaţă, așa că m-am abonat la Lunca Timișului în această toamnă 🙂, și am făcut plimbări frumoase cu bicicleta cercetând anumite cotloane, locuri care pot spune că, s-au strecurat în sufletul meu și se cuibăresc acolo pentru mult timp. În timp ce mie îmi place să merg pe trasee, alții poate preferă șoseaua. O bicicletă de munte poate să te ducă unde una cursieră nu ajunge – în pădure. Am pedalat printre pomii plini de culoare și am trecut prin mai multe sate, precum și alte locuri mai vechi sau mai noi, neștiind când ajung acasă. Încerc să trag de mine zi de zi pentru a merge mai departe, altă alternativă neavând. După cum am mai menționat, fac ieșiri pentru că „îmi place să merg cu bicicleta, și revin constant pentru a trăi iar si iar același vis de care nu mă satur, pentru că îmi amintește de copilărie, pentr

O Mica Hoinareala La Sfarsit De Toamna

Afternoon Ride

De data asta grup restrâns - eu, Cristi și Roxana. Din verificarile de pe AccuWeather, prognoza era frumoasa. Fiind plictisit de stat în casă, dar și un wekeend prelungit, decizia era ca și luată...! Totuși când să plecam, câțiva stropi răzleți apăruti de nicăieri, era să ne schimbe decizia, dar a fost ceva trecător. Soarele se chinuia si el sa își facă apariția printre norii răzleți ce se tot plimbau pe cer. Era trecut de ora 13:00 când am luat decizia să plecăm, dar clar trebuia să mă reorientez la ceva mai scurt și pe lângă casă - 18 era ora la care trebuia sa ajung înapoi. Imaginația m-a dus spre Ghiroda, iar apoi spre pădurea Bistra, un loc în care doream să ajung. Nu știam însă cum va fi traseul și cât va fi de ciclabil din cauza ploilor din ultimul timp. Noiembrie e minunat, nu e frig, nu e nici cald. Vântul era și el prezent și destul de insistent. A fost bine...

Plecam incet pe strada Frederic Mistral catre Ghiroda


La Cometei am facut stanga si imediat dreapta trecand poduletul peste Behele spre Bobâlna 

Ajunsi la marginea Ghirodei, un drum de piatra ne ducea catre digul de la Bega



Am parasit drumul de piatra continuind pe dig.



Cerul acoperit de nori, lasa soarele la vedere, facandu-se remarcat tot mai tare














Padurea Bistra, pe care o vom traversa 









Traseul prin padure era presarat pe alocuri cu niste arbori si crengi cazute de-a curmezisul potecii, obligandu-ne sa coboram de pe bicicleta pentru a le ocoli.





Rezultatul ploilor din ultima perioada



Casa padurarului parasita








Aici suntem la capatul padurii,si cautam sa ne indreptam spre un drum cat de cat ciclabil




Suntem pe un drum agricol de pamant, iar acest lucru nu este foarte bun pentru noi.Incepe sa devina din ce in ce mai moale si lipicios, 
incarcandu-se rotile.

Cum ne departam de padure drumul era tot mai rau si parca tot mai moale.




Intr-un final am ajuns la drumul de legatura dintre Mosnita Veche si Bucovat.

Dupa cum se poate vedea acest drum se asfalteaza, un lucru imbucurator pentru soferii si localnicii acestor sate, ( Bucovat si Bazos )

Am traversat Mosnita Veche, chiar si Mosnita Noua catre  Urseni pentru a ne intoarce in Timisoara, evitand traficul intens de pe DJ532, fapt pentru care ne-a prins intunericul aproape de intrarea in Timisoara

Un traseu modest, destul de relaxant cu exceptia ultimilor km dintre Urseni si Timisoara in care am marit ritmul pentru a ne incalzi

video



Acesta este traseul
                                                                     
Route 3344301 - powered by www.bikemap.net

Comentarii

< ÎNAPOI LA PRIMA PAGINĂ

< DESPRE MINE

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


AM FOST ȘI AICI

Cheile Garlistei - Mutii Aninei

Poiana Marului - O noapte la cort